Monday 8 December 2014

( Pekerja kebun )
Sekarang dah tak kisah klu kena jadi pekerja kebun setiap minggu. Selain dpt keluarkan peluh secara percuma, hati rasa tenang tgk kehijauan pokok2 yg mula membesar. Pelaburan utk masa depan anak2..
Saya tak sangka saya ada tenaga yg bnyk utk buat kerja2 kebun ni. Klu sebelum ni, nak angkat penyapu sebatang sapu depan laman rumah pun liat, letih..ini.. kebun tuu...jgn tak caya, akak yg ala diva ni boleh mesin rumput satu kebun woo..hehehehe..Ni semua akibat telan pil2 vitamin utk tenaga tu la.
Buat kerja berat 2, 3 jam bwh panas pun, muka ada senyum lagi. Tak rasa risau kulit tebakar. Saya dah mkn Vit C & E utk utk jaga kulit saya. Nak tahu betul.ke tidak vitamin2 ni blh bantu utk kita bertenaga, rasa rilex, no stress & jaga kulit kita supaya cantik, tanya la saya.
#SID 1142735
#Contact 019-3348954

No comments:

Post a Comment